Allereerste outdoor & hiking festival in België, NOMADSLAND, in 38 minuten uitverkocht

Onlangs kondigde A.S.Adventure samen met Travelbase NOMADSLAND aan, het allereerste outdoor & hiking festival in België. Dat er nood was naar een dergelijk outdoor & hiking festival, blijkt uit de ticketverkoop. Alle 400 tickets voor het festival zijn vandaag, tijdens de officiële ticketverkoop, in 38 minuten uitverkocht.

Op 22 februari kondigden A.S.Adventure en Travelbase NOMADSLAND aan. Geïnteresseerden konden zich meteen preregistreren om hun kans op een plekje voor deze primeur te verhogen. In mum van tijd werden maar liefst een overweldigende 2577 tickets gepreregistreerd. Vandaag, tijdens de officiële ticketverkoop, vlogen de 400 beschikbare plekjes voor NOMADSLAND dan ook meteen de deur uit.

Het succes van NOMADSLAND verheugt A.S.Adventure en Travelbase heel erg:

“Met NOMADSLAND verenigen we avontuurlijke zielen met een grote liefde voor de natuur. We trekken letterlijk naar buiten en hopen zo ook andere outdoorlovers daartoe inspireren. Dit vinden we erg belangrijk bij A.S.Adventure”, vertelt Didier Neyt, Marketing Director bij A.S.Adventure.

NOMADSLAND is een primeur in België: het allereerste outdoor & hiking festival is een driedaags festival voor en door avontuurlijke zielen, vol hikes, outdoor workshops en inspirerende talks. Het festival vindt plaats van vrijdag 31 mei tot en met zondag 2 juni in de bossen tussen Houffalize & Gouvy, langs de Ourthe.

Meer informatie en beelden: A.S.Adventure lanceert samen met Travelbase: NOMADSLAND, het allereerste outdoor & hiking festival in België

Zelf graag NOMADSLAND bijwonen en deze primeur in België zelf ervaren? Graag een seintje op [email protected].