A.S.Adventure inspireert met podcast Grensverleggers

Podcast Grensverleggers doet je innerlijke avonturier ontwaken

Antwerpen, 22 november 2021 - Gewone mensen die buitengewone dingen doen. Zo klinkt het in de podcast 'Grensverleggers', die op 27 november door A.S.Adventure wordt gelanceerd. Hierin gaat presentator Pieter Embrechts het gesprek aan met gewone mensen die niet terugdeinzen voor avontuur. Mensen die geen angst hebben om hun grenzen te verleggen of om nieuwe dingen te ontdekken. Mensen die begrijpen dat avontuur geen activiteit is, maar een state of mind.

Inspireren om grenzen te verleggen. Dat is waar het bij A.S.Adventure om draait. Het avontuur begint al in hun winkels: een ruim assortiment, persoonlijke service en deskundig advies prikkelen de nieuwsgierigheid. Bovendien zorgt het vierjaarlijks A.S.Magazine voor inspirerende content.

Met de podcast Grensverleggers tilt het merk de band met zijn publiek naar een hoger niveau. Op een intieme manier connecteert A.S.Adventure met zijn luisteraars. Een podcast zit letterlijk in je oren en kan je beluisteren wanneer je wil. Dus ook tijdens het wandelen of sporten. In ieder van ons huist een avonturier. Het is A.S.Adventure’s persoonlijk doel om die te doen ontwaken.

“Podcasts zijn een grensverleggend medium. Ze vergroten en versterken ons bereik over alle generaties heen,” aldus Didier Neyt, marketing director A.S.Adventure.

Duik mee in de onderwaterwereld

Reisfotografe Ann Cools bijt moedig de spits af. In de pilootaflevering licht ze toe hoe ze als jonge fotografe haar grenzen verlegt. Ze maakt een duik in het diepe, zonder zuurstofflessen. Ann ontdekte de onderwaterwereld eerst als snorkelaar. Tijdens de lockdown zocht ze haar grens op en volgde ze een cursus freediving.

In de eerste aflevering van Grensverleggers dompelt Ann Pieter onder in de meditatieve stilte onder de wateroppervlakte. Hoe leer je omgaan met het wegvallen van zuurstof? Vol enthousiasme verklapt waaghals Ann alle geheimen van de uitdagende wereld van duiken zonder zuurstof.

Ann & Pieter duiken samen onder

Avontuur op de planning

Op 20 december volgt de tweede aflevering van de podcast Grensverleggers. Daarin trekt Pieter Embrechts de bossen in en gaat hij op pad in de natuur. Benieuwd naar meer? Abonneer je dan zeker op de podcast!

Praktisch

Beluister hier de trailer van de podcast. ​
Abonneer je op de podcast Grensverleggers via Spotify, Apple of Google Podcasts. Zo mis je geen enkele aflevering!

Greet Anthoni - PR manager ​
Mail: [email protected]