A.S.Adventure Oostende helemaal vernieuwd en klaar voor de zomer

A.S.Adventure, dé Belgische outdoor retailer, is sinds 2007 een vaste waarde op de Torhoutsesteenweg in Oostende. De winkel onderging onlangs een complete metamorfose waardoor een unieke winkelbeleving wordt gegarandeerd met een uitgebreid aanbod aan fashion, outdoor, kids, bike, active wear, camping en travel.

100% nieuwe winkel, 100% avontuur

Als kustwinkel ligt de focus in de nieuwe store op het A.S.Adventure motto ‘adventure is everywhere’ en ‘Daily Dose of Nature’, haar recente oproep naar alle Belgen voor een dagelijkse portie natuur aan de hand van een wetenschappelijk onderbouwd manifest.

Daarnaast hecht A.S.Adventure veel waarde aan CSR en sustainability. Dit komt ook tot uiting in de vernieuwde store. Zo zijn de gordijnen van de paskamers gemaakt van gerecycleerde tenten. Er is ook veel aandacht voor de A.S.Adventure services zoals de verhuurservice van kampeer-, travel- en outdoormateriaal, alsook de Care & Repair, waarbij A.S.Adventure onderhoud, herstel en wasservice voor schoenen aanbiedt. Deze services krijgen extra aandacht in de sustainability hub ‘The Future is now’.

Naast de vernieuwde winkel in Oostende heeft A.S.Adventure ook nog kustwinkels in Knokke en Nieuwpoort. In deze laatste winkel ligt de focus op wandelen met een uitgebreid assortiment aan wandelschoenen en accessoires.

Praktisch

Adres: Torhoutsesteenweg 599, 8400 Oostende

Beeldmateriaal

Beelden zijn hier beschikbaar.

Pers- en interviewaanvragen

Greet Anthoni – PR manager A.S.Adventure - g[email protected]​​ - +32 473 82 26 76

Lieselot Moerkerke - PR manager MMBSY voor A.S.Adventure - [email protected] - +32 496 93 70 87