Een miljoensterrenverblijf wacht op jou dankzij A.S.Adventure en Campspace

Een uniek buitenavontuur voor iedereen

Kamperen maakt gelukkig, daar zijn de kersverse partners A.S.Adventure en Campspace van overtuigd. Buiten zijn is een essentieel onderdeel van een gezonde en gelukkige levensstijl. Genieten van een 'buitenavontuur' was bovendien nog nooit zo gemakkelijk. Campspace faciliteert mensen die hun buitenplek willen delen met de nieuwe bewuste reiziger. A.S.Adventure zorgt voor de geschikte uitrusting en expertise voor elk kampeeravontuur.

De perfecte match

Van volledig verzorgde accommodaties en glamping tot back-to-basics. Van kleinschalig gedeelde plekken tot alleen-op-de-wereld locaties. Verborgen buitenplekjes dichtbij huis. Dankzij Campspace kan iedereen die aan de dagelijkse sleur wil ontsnappen, van een passende buitenervaring genieten op een duurzame manier.

“We moeten niet alleen erkennen dat onze natuurlijke omgeving aandacht vraagt. We moeten ook terug leren herkennen waarom. En dat doe je heel snel door buiten te leven en te leren", aldus Didier Neyt, marketing director bij A.S.Adventure.

’s Ochtends ontwaken met het gefluit van vogeltjes, je tent openritsen en in je slaapzak genieten van de frisse buitenlucht met een dampende kop koffie… A.S.Adventure inspireert je met een handige kampeerchecklist zodat je niets vergeet voor een geweldige kampeertrip.

Avontuur te huur

Geluk is niet te koop, avontuur wel te huur! Waag je je voor het eerst aan een lange kampeervakantie met de tent? Of geniet je liever van een deugddoende staycation in eigen tuin? Ontdek hier het huuraanbod van A.S.Adventure.

Greet Anthoni - PR manager ​
Mail: greet.anthoni@retailconcepts.be