Festival-proof: festivalitems die geschikt zijn voor jouw favoriete festival én om de wijde wereld te ontdekken

Maak van de wereld jouw mainstage

De regen mag dan vallen, maar onze festivalspirit staat al te dansen! Met het festivalseizoen voor de deur introduceert A.S.Adventure de nieuwe Ayacucho-collectie, vol kwalitatieve en kleurrijke festivalitems die net dat tikkeltje anders zijn. Deze collectie, van het eigen merk van A.S.Adventure, biedt outdoorkledij, uitrusting en accessoires die al jouw avonturen – op de wei, in de stad en in de natuur – stijlvol én comfortabel maken. Met deze collectie maak je van heel de wereld jouw mainstage.

Eindeloos plezier ​

Deze zomer introduceert A.S.Adventure, de Belgische outdoor retailer, met trots hun gloednieuwe Ayacucho (festival)collectie. Deze collectie biedt kwalitatief festivalmateriaal dat niet alleen kleurrijk en functioneel is, maar ook een speelse twist heeft.

Deze producten zijn ontworpen om niet slechts één seizoen, maar vele jaren mee te gaan, waardoor je ze steeds opnieuw kunt gebruiken, tot ver voorbij de grenzen van de festivalweide. Naast de gebruikelijke T-shirts, broeken en regenjassen biedt het Ayacucho-assortiment bovendien ook accessoires aan, zoals poncho's, rugzakken en trendy bucket hats.

Festivalplezier te huur

En voor wie thuis weinig plek heeft voor al die festivalspullen of wie graag op een circulaire manier de festivalzomer ingaat: goed nieuws! De Belgische retailer heeft een slimme oplossing voor alle festivalgangers. Bij A.S.Adventure kun je al jaren kwalitatief festival- & kampeermateriaal huren. Denk aan comfortabele slaapmatten, ruime rugzakken en tenten waarin jij en je vrienden heerlijk kunnen slapen. ​

Tip: Ga je kamperen op Pukkelpop of Rock Werchter? Overloop hier snel een handige festivalchecklist zodat je weet wat je moet aantrekken en meenemen!

Respect voor mens en natuur

Al bijna vijftien jaar is Ayacucho het trotse eigen merk van A.S.Adventure. De functionele, trendy outdoorcollectie is gemaakt met respect voor mens en natuur. En dat mag je letterlijk nemen. Duurzamere materialen én ondersteuning van de Vlaamse ngo Solid die gemeenschappen in Peru, Kenia en India kansen en eerlijk werk aanbiedt, is het sterk verhaal achter Ayacucho. Niet voor even, maar voor altijd. Want Ayacucho, dat is designed for generations

Meer beelden van de Ayacucho SS24 collectie kan je hier downloaden.

Meer beelden van de Ayacucho SS24 festival collectie kan je hier downloaden.

Meer festival items kan je hier downloaden.

Pers- en interviewaanvragen

Eline Vervloet