Kamperen met A.S.Adventure

Adventure is everywhere: van in je achtertuin tot weg van de wereld

Wil je ontsnappen aan het hectische dagelijkse leven? Gaan kamperen geeft je de rust en vrijheid die je verdient. Even ontsnappen aan het stadsleven en lekker genieten van de natuur en frisse buitenlucht: kamperen brengt je weer terug naar de essentie. Of je nu kiest voor avontuur in eigen tuin, of avontuur weg van de wereld: A.S.Adventure heeft het beste kampeermateriaal voor elke ervaring.

1. Glamping in eigen tuin

Zomervakantie in eigen tuin? Yes please! Met het hele gezin slapen in een ruime tent, koken op de bbq en lekker loungen met een glaasje wijn en gezellig sfeerlicht: maak van je staycation een heerlijke getaway, dankzij de juiste gear.

Glamping 2.0 doe je in je eigen achtertuin, in een ruime tent en cozy, comfortabele meubels en tools. Sfeerverlichting (op zonne-energie), een robuuste vuurschaal, uitnodigende dekens en kussens erbij - schelen enkel nog snacks, je beste vrienden en ontspannende tunes op de achtergond. Summer getaway? Right here! Meer glamping-tips lees je hier.

2. Avontuurlijk, maar comfortabel mobiel kamperen

Denk je bij kamperen aan een propvolle campings op een plaats zo groot als een zakdoek? Dan is het hoog tijd om kennis te maken met het ‘andere’ kamperen: je tent opslaan op een groen plekje met wijds uitzicht, in alle rust kunnen genieten van de omgeving, een fijne sportieve actviteit als mountainbiken of SUP-pen en een heerlijk potje koken op de grill met enkel het geluid van de krekels op de achtergrond.

Kies je deze zomer voor een reis met de auto, dan kun je de uitrusting meenemen om van je kampeerervaring een drie-sterren-experience te maken. Een ruime tent, een opklapbaar tafeltje en comfy stoelen, een draagbare grill, een picknickbox, een campingdouche en voor de avonturiers: een opblaasbaar stand up paddle board. Lees hier over de beste plekjes om in alle rust je tent op te zetten.

3. Compact trekken

Liever de natuur in trekken met je rugzak op de rug, klaar om je tentje neer te gooien waar je wil? Een goede voorbereiding en de juiste uitrusting maken een wereld van verschil. Van kamperen op een festival tot op de hoogste berg: voor elk avontuur heeft A.S.Adventure het beste materiaal. Maar wat heb je precies nodig? En hoe kies je het juiste materiaal? Klik hier voor alle tips over de juiste uitrusting.