On bij A.S.Adventure: Born in the Swiss Alps

Nieuw in de pop-up corner van A.S.Adventure: hoogtechnologische, duurzame hardloop- en wandelschoenen en kledij

Het innovatieve merk On is aan een flinke opmars bezig. Door technologie die loopcomfort verbetert, maar ook door de transparante duurzaamheid missie is het Zwitserse sportmerk een welkome speler op de markt. In België krijgt On van 1 juni tot en met 31 augustus een pop-up corner in A.S.Adventure Toison d'or. Naast een volledig aanbod met outdoor, running en lifestyle schoenen, zal er ook een selectie kledij van On verkocht worden. ​

Met deze pop-up shop richten On en A.S.Adventure zich tot een jong en urban publiek, dat hun passie voor wandelen en buitensport tijdens de corona-crisis (her-)ontdekt heeft.

Wie is On?

On is ontstaan in de Zwitserse Alpen met maar één doel: een revolutie teweegbrengen in de sensatie van het (hard-)lopen. Elf jaar na de marktintroductie levert On een baanbrekende innovatie op het gebied van premium schoenen, kleding en accessoires voor high-performance. Prestatietechnologie gecombineerd met buitensportfunctionaliteit: dat is Zwitserse techniek op het hoogste niveau.

Technologie en design

Blijf langer buiten

On’s kenmerkende CloudTec® zorgt voor zachte landingen, gevolgd door explosieve afzet, iedere stap opnieuw. Het resultaat? Snelle, lichtgewicht schoenen die voor een krachtige, maximale demping zorgen. Hun tagline is niet voor niets 'running on clouds'.

Kom sneller vooruit

Meer energie betekent meer snelheid. Langere afstanden. Meer plezier. On’s Speedboard® zet je beweging om in energie, zodat je sneller vooruit gaat.

Klim hoger

De Missiongrip™ is gemaakt als de ultieme offroad-buitenzool en maakt gebruik van geavanceerde grippatronen en een zorgvuldig uitgekozen rubber om tot een goede grip te komen. Hiermee hou je een stevige grip op de ondergrond, wat voor obstakels je route ook in petto heeft.

On geeft om de natuur

On is een merk voor hardlopers, gecreëerd door hardlopers, maar ondertussen gegroeid tot een merk voor outdoor liefhebbers, tout court. "De natuur is onze speeltuin", aldus de bezielers. "Wij willen mensen helpen de deur uit te komen en nieuwe ervaringen op te doen. We zijn zelf sportievelingen die geven om onze ecologische voetafdruk". Ze voegen woord bij daad en kunnen daardoor claimen dat van productie tot recycling, de schoenen 50% minder CO2 produceren. Ontdek hier de hele collectie.

Download hier alle packshots van On bij A.S.Adventure.
Download hier alle lifestylebeelden van On bij A.S.Adventure.