Ready, set, snow: voorbereid de sneeuw in met A.S.Adventure

De dagen worden kouder en de nachten langer. Temperaturen bereiken ’s nachts al wel eens het vriespunt. Je betrapt jezelf erop dat je af en toe checkt hoeveel hagelwitte sneeuw er al valt in je favoriete skigebied. Aftellen geblazen! Voordat je het wintersportseizoen aftrapt in je trendy snowboots, helpt A.S.Adventure je graag op weg met het juiste skimateriaal. Welke skikledij houdt je het beste warm? En is je snow gear on-trend? Bezint eer ge gezwind… van de berg roetsjt.

De skipiste als catwalk

Sta je te popelen om in je skilatten te klikken of je snowboardbindingen vast te maken? We kennen het gevoel! Voor je dolgelukkig door de kraakverse sneeuw ploetert, laat je inspireren door skikledij en -accessoires die je niet alleen warm en veilig houden, maar die je bovendien omtoveren tot de meest stijlvolle snow king of queen van de skipiste.

Voor hem

Een kwalitatieve ski-jas houdt de koude buiten, zelfs als je per ongeluk een kleine val maakt tijdens het slalommen. Ben je graag goed zichtbaar op de piste? Waag je dan aan een felle kleur of ga voor neon!

Klaar om naar de skipiste te hollen? Vergeet je skibril niet! Een kwalitatieve goggle biedt bescherming tegen uv-stralen, wind, regen en opspattende sneeuw. Bovendien maximaliseert de juiste lens de contrasten en verhoogt het je dieptezicht, of de zon nu fel schijnt, of de wolken er voor sluimeren.

Voor haar

Een trendy teddyjas beschermt je tegen koude temperaturen en felle wind. Of ga voor een outfit met pastelkleuren even zacht als het geluid dat de sneeuw onder je ski’s maakt, terwijl je vlotjes naar beneden glijdt.

Een andere warmhouder is een lekker zacht paar handschoenen. Skihandschoenen zijn een must op de skipiste: ze beschermen je tegen de koude én zorgen voor extra veiligheid bij een val, bijvoorbeeld. High five voor goede skihandschoenen!

Voor de junior

Toffe pastelkleuren voor de meisjes, stoere bruintinten zoals kaki en beige voor de jongens. Het aanbod van A.S.Adventure bestaat uit lekker warme fleece truien en gevoerde winterjassen.

Snow gear

Voor de skiër

Voor de snowboarder

Voorbereid op winteravontuur

Klaar voor de sneeuw? Check nog even of je alles mee hebt voor die onvergetelijke wintertrip:

Ligt niet alles mooi opgevouwen of klaar voor gebruik in je kast? Logisch, want vaak ga je – jammer genoeg – maar eenmaal per jaar richting de winterse bergen. Ontdek hier wat nog mist in je koffer en trek volledig voorbereid naar de sneeuw. ​

Care & Repair

Laat je uitrusting eens uitrusten. Hoe beter jij je materiaal onderhoudt, hoe langer het in topconditie blijft. Geef dus elk seizoen je kleding en materiaal een grondig onderhoud of maak gebruik van onze onderhoudsservices. De medewerkers van ons wasatelier maken je ski-jas en -broek weer helemaal waterafstotend, in het snow atelier krijgt je gear een grondige onderhoudsbeurt. Denk aan waxen, slijpen en herstellen van kleine of grote beschadigingen in het belag.

Zin in nog meer winterplezier? Ontdek hier alle campagnebeelden en packshots van de wintercollectie.

Praktisch ​

PR Contact A.S.Adventure ​