Rebels & gorpcore: ontdek de nieuwste, trendy Outdoor Originals collectie, curated by A.S.Adventure

Op zoek naar een outfit met een rebels kantje? Een originele gorpcore look waar de creativiteit vanaf spat? Dan is de nieuwste Outdoor Originals, curated by A.S.Adventure, lentecollectie met merken zoals Welter Shelter, Picture, Columbia en Berghaus, exact wat je zoekt. De jonge, trendy collectie introduceert voor het eerst ook schoenen, ideaal voor de trails én de stad. Exclusief beschikbaar online en bij A.S.Adventure Antwerpen, Leuven, Schoten, Gent en Toison d'Or.

Vorig jaar lanceerde A.S.Adventure voor het eerst haar Outdoor Originals collectie, een nauwkeurig gecureerde urban outdoor collectie van kwalitatieve outdoormerken.

Dit seizoen presenteert A.S.Adventure een nieuwe Outdoor Originals lentecollectie met trendy merken zoals Welter Shelter, Picture, Columbia en Berghaus.

De collectie in een notendop? Retro patronen en statement colours, zachte materialen en perfect fits.

De nieuwe collectie introduceert voor het eerst ook Outdoor Originals schoenen. Betreed ongebaande paden of verover de stad, met de (wandel)schoenen in deze collectie stap je overal comfortabel, van de trails tot de stad.

De collectie is exclusief beschikbaar online en bij A.S.Adventure Antwerpen, Leuven, Schoten, Gent en Toison d'Or.

Meer beelden kan je hier downloaden.

Pers- en interviewaanvragen

Greet Anthoni – PR manager