Sneeuwpret te huur: A.S.Adventure introduceert verhuur skikledij voor volwassenen

Na succes verhuur ski- en snowboardmateriaal en skikleding voor kinderen, breidt A.S.Adventure verhuuraanbod uit met kledij voor volwassenen

Wintersportliefhebbers weten al jaren dat ze terecht kunnen bij A.S.Adventure voor het huren van kwalitatief ski- en snowboardmateriaal. Vorig jaar werd reeds kinderkledij aan dit aanbod toegevoegd. Na het succes hiervan breidt de Belgische retailer het verhuurassortiment verder uit: vanaf nu kunnen ook volwassen snowlovers hun hart ophalen bij A.S.Adventure voor het huren van kwalitatieve skikledij. Van warme, ademende jassen tot snowproof broeken en complete sets inclusief helm. Ready, set, snow!

Skimateriaal huren: niets dan voordelen

Al jaren bezorgt A.S.Adventure ski- en snowboardfanaten de perfecte wintersportervaring, dankzij de verhuur van kwalitatief ski- en snowboardmateriaal. Dit seizoen breidt A.S.Adventure het aanbod verder uit en voegt de Belgische outdoor & lifestyle retailer hier ook wintersportkledij voor volwassenen (van het merk Helly Hansen) aan toe. Zo kunnen ook volwassenen straks in hun top-notch gehuurde skitenue de pistes (on)veilig maken. ​ ​

"Ons doel bij A.S.Adventure is om alle wintersportliefhebbers, van kids en beginners tot ervaren skiërs en snowboarders, een onvergetelijke sneeuwervaring te bieden. Of je nu voor de eerste keer op de latten staat en niet precies weet wat te verwachten, of je een doorgewinterde professional bent, iedereen is welkom bij A.S.Adventure", zegt Greet Anthoni, PR manager bij A.S.Adventure.

A.S.Adventure verhuurt zowel complete ski uitrustingen als aparte stuks. Een interessante keuze voor wie voor de allereerste keer (of eenmalig) naar de sneeuw trekt of voor de doorwinterde skiërs of snowboarders die graag het allernieuwste materiaal dragen. Ook voor wie weinig ruimte in huis heeft of voor wie zijn steentje wil bijdragen aan de deeleconomie, is het een slim alternatief. Zo kan je voor het huren van je wintersportmateriaal gebruikmaken van je ecocheques.

Groot avontuur, ook voor kleine skiërs

Zowel grote als kleine wintersportfanaten kunnen bovendien bij de Belgische retailer terecht voor een hele ski uitrusting. Vorig jaar breidde A.S.Adventure het verhuuraanbod uit met wintersportkledij voor kids, waardoor sindsdien ook de allerkleinsten in de nieuwste stuks (van de merken Colors Kids en Picture) veilig en warm de berg afdalen. Kinderen groeien immers snel uit hun skikledij, waardoor ze er vaak slechts één seizoen gebruik van kunnen maken.

Après-ski

Terug van je wintervakantie vol avontuur en bergvreugde? Het goed onderhouden van je uitrusting is erg belangrijk. Want hoe beter je jouw materiaal onderhoudt, hoe langer het meegaat én hoe langer jij er plezier aan beleeft. Daarom biedt A.S.Adventure ook onderhoud van je ski- en snowboardmateriaal en het wassen van je kledij aan. Voor je je materiaal weer opbergt tot volgend jaar, passeer even bij A.S.Adventure voor een professioneel onderhoud (waxen, slijpen, herstellen van beschadigingen, waterafstotend maken). Zo is je snowgear helemaal klaar voor een nieuw seizoen.

Wist je dat… ​
Ga je een week skiën? Je krijgt het gehuurde materiaal maar liefst 10 dagen mee. Zo kan je genieten van een week skiën of snowboarden en heb je toch rustig de tijd om het materiaal op te pikken en weer af te leveren. Duurzaam en gemakkelijk!

Meer beelden en packshots kunnen hier gedownload worden.

Alle informatie over de verhuurservice van wintersportmateriaal en -kledij kan je hier terugvinden.

Een handige checklist voor jouw ski- en snowboardvakantie kan je hier raadplegen.