Zo houd je het warm deze winter: 4 tips van A.S.Adventure

Wees de kou te slim af

De langverwachte winterprik is hier! Met deze 4 tips houd je jezelf warm en merk je niets van temperaturen rond het vriespunt.

1. Van zero naar hero: thermisch ondergoed

Thermisch ondergoed, een oude vriend van de winter. Vroeger was thermisch ondergoed vooral praktisch en had het maar één doel: ons warm houden. Intussen is thermisch ondergoed geëvolueerd tot zeer stijlvolle en praktische onderkledij, dat gedragen wordt als alternatief voor normaal ondergoed. Modieus en warm? Dat kan! Thermisch ondergoed beschermt het lichaam tegen de koude. Zo houd je jezelf langer warm terwijl je huid blijft ademen. Hou het warm deze winter met de verschillende modellen te verkrijgen bij A.S.Adventure.

2. Drink jezelf stijlvol warm

De winter heeft gelukkig ook veel positieve kanten. Eén daarvan is opwarmen met een lekkere kop warme drank, liefst tijdens een heerlijke winterwandeling. Neem een geïsoleerde drinkfles uit het assortiment van A.S.Adventure mee op je wandeling. Perfect voor het bewaren van warme dranken. Drankje warm, jij warm!

3. Warme voeten maken het verschil ​

Ken je dat gevoel? Je bent helemaal ingepakt, maar je voeten zijn ijsklompen. Daar heeft A.S.Adventure een oplossing voor: het drielagensysteem! Dit systeem kan je op je bibbervoeten toepassen. Trek eerst je liner sok (basislaag) aan, daarboven komt een zijdezachte wollen kous (isolerende tussenlaag) en dit top je af met je favoriete pantoffels (beschermende buitenlaag).

4. Fleece up

De fleece maakt een comeback. Iedere buitenliefhebber moet minstens één fleece in zijn kledingkast hebben hangen. Waarom? Omdat je tijdens elke activiteit in koudere omstandigheden een fleece kan gebruiken. Het houdt je warm, is makkelijk te onderhouden en op te bergen. Een must-have in je winterkleerkast en nu ook stijlvol te combineren.

Praktisch

​Greet Anthoni - PR manager ​