Niet nieuw: A.S.Adventure breidt tweedehandskindercollectie Second Life uit

Eind vorig jaar lanceerde de Belgische outdoor & lifestyle retailer A.S.Adventure ‘Second Life’: een tweedehandscollectie outdoorjassen en fleeces voor kids. Omwille van het grote succes van Second Life, breidt A.S.Adventure de collectie verder uit. Vanaf nu kan je permanent je tweedehandskinderkledij binnenbrengen in élke A.S.Adventure store. De Second Life tweedehandscollectie wordt daarnaast vanaf nu verkocht in zeven extra winkels in België (Dendermonde, Lochristi, Marche-en-Famenne, Harelbeke, Oostende, Hasselt en Mons).

Stuks waar kinderen uitgegroeid zijn maar die wel nog in uitstekende staat verkeren? A.S.Adventure geeft de kleding een tweede leven. Vanaf eind november waren meer dan 1000 Second Life stuks te koop in de winkels van Gent, Meise, Drogenbos, Schoten en Hognoul.

Lees meer: A.S.Adventure lanceert tweedehandscollectie voor kinderen: Second Life

De tweedehandscollectie bleek een groot succes, de outdoorjassen en fleeces van kwalitatieve gecureerde merken vlogen meteen de deur uit. Zo toonde de collectie aan dat er een sterke vraag is naar dit soort tweedehandsaanbod voor kinderen.

Omwille van dit succes, breidt A.S.Adventure Second Life daarom verder uit. Vanaf nu kan je in álle A.S.Adventure stores je tweedehandskinderkleding binnenbrengen (in ruil voor een tegoedbon). Bovendien kan dat voortaan permanent (voorheen enkel tijdens inzamelmomenten).

Bovendien wordt de Second Life collectie vanaf nu aangeboden in zeven extra winkels (Dendermonde, Lochristi, Marche-en-Famenne, Harelbeke, Oostende, Hasselt en Mons), naast de vijf eerdere winkels (Gent, Meise, Drogenbos, Schoten en Hognoul).

Meer beelden zijn hier beschikbaar.

Lees hier meer over de Second Life tweedehandskindercollectie.

Pers- en interviewaanvragen

Greet Anthoni – PR manager